Winkelwagen 0 items- € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

FAQ

Met welke levertijd moet ik rekening houden?
Vrijwel alle producten, met uitzondering van de stoelhoezen, zijn direct uit voorraad leverbaar. Ook alle getoonde behandelstoelen en wellnessbanken. De bezorging van Behandelstoelen en wellnessbanken zal in overleg met u ingepland worden. Indien noodzakelijk kunnen wij dezelfde dag nog leveren. Voor een “same-day delivery” kunt het beste telefonisch contact met ons opnemen zodat wij alle details met u af kunnen stemmen wat betreft de levering en installatie. Stoelhoezen zullen in veel gevallen op maat gemaakt worden en zullen uiterlijk 14 dagen na bestelling geleverd worden. Overige producten zullen na ontvangst van de betaling binnen 1 werkdag verstuurd worden. 

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
Bellezi geeft op alle behandelstoelen en banken 5 jaar fabrieksgarantie op de bekleding en de elektra. De eerste twee jaar bent u bij de behandelstoelen en banken ook gedekt met ons 24-uurs service systeem, wat inhoudt dat als er problemen zijn met uw stoel of bank, wij deze binnen 24 uur voor u op zullen lossen zodat u altijd verder kan zonder dat u enige voorrijdkosten betaald. Overige producten zijn standaard voorzien van 2 jaar garantie. Bij de behandelstoelen en massagebanken is het daarnaast mogelijk tot twee jaar garantie bij te kopen.

Pakket niet ontvangen, wat nu? 
Pakketten worden bij Bellezi altijd aangetekend opgestuurd en na verzending ontvangt u van ons een track and trace code waarmee u uw pakket kan traceren. Mocht u hier niet uitkomen dan kunt u het beste contact opnemen met ons service team zodat we u kunnen assisteren bij het traceren van uw producten.

Hebben jullie showroommodellen of outlet modellen?
Bellezi vernieuwt met enige regelmaat haar showroom en ruilt ook stoelen in. Daarom hebben we ook outletmodellen die tegen erg gunstige prijzen verkocht worden. Deze outletmodellen staan niet op de site en u kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze verkoopafdeling om checken wat er beschikbaar is voor uw budget.

Ruilen jullie stoelen in?
Wij ruilen zeker stoelen in. Ongeacht uw model of merk zullen wij proberen een zo scherp mogelijke prijs te bieden voor uw stoel. Stuur een foto van uw stoel naar info@bellezi.com, geef daarbij aan in welk Bellezi model u interesse heeft en we zullen contact opnemen voor een zo goed mogelijke aanbieding.

Nemen jullie oude stoelen mee?
Wij kunnen uw oude stoel kosteloos meenemen indien u dat wenst. We raden u wel aan om dit aan te geven bij uw bestelling of het maken van de bezorgafspraak.

Tillen jullie de behandelstoelen en banken ook naar boven (of beneden)?
Bellezi plaatst de stoelen overal waar nodig. Echter kan het voorkomen dat de behandelstoel of bank niet in zijn geheel naar boven kan in verband met de afmetingen of het gewicht van de stoel of bank. In dat geval moeten we de stoel demonteren en ter plaatse installeren. We  zijn dan wel genoodzaakt om hier extra kosten voor in rekening te brengen in verband met de extra tijd die we hiervoor moeten reserveren. Indien uw stoel naar boven of beneden moet raden wij aan om dit aan te geven bij de bezorgafspraak zodat we met u kunnen overleggen of demontage noodzakelijk is.

Ik wil mijn product ruilen
Het is natuurlijk mogelijk dat uw product niet geheel voldoet aan uw wensen of eisen. In dat geval is het zeker mogelijk om uw product te ruilen voor een ander Bellezi product. We raden u aan om in dit geval zo snel mogelijk contact op te nemen met onze service afdeling voor het zoeken naar een passende oplossing.

Mijn product is defect geleverd
Indien uw product defect is afgeleverd kunt u het beste telefonisch of per mail contact met ons opnemen. We zullen dan zo snel mogelijk met een passende oplossing komen.

Mijn product is incompleet geleverd
Indien uw product incompleet is afgeleverd kunt u het beste telefonisch of per mail contact met ons opnemen. We zullen dan zo snel mogelijk met een passende oplossing komen.



Betalen

Betaalmogelijkheden
U kunt bij ons via diverse methodes betalen. Online kan dit per Ideal, Credit Card, Bancontact, Sofort, SEPA en PayPal. Indien u gekozen heft voor een levering door het bezorgteam van Bellezi dan is het ook mogelijk om bedragen onder € 10.000.- contant te voldoen. 

Facturen
Bij elke bestelling ontvangt u als Bellezi klant een factuur. Deze ontvangt u zowel digitaal als bijgesloten bij uw product levering. Klanten van Bellezi kunnen te allen tijde oude facturen terugvinden in hun eigen Bellezi account. Ook als u nog nooit heeft ingelogd op onze site kunt u de oude facturen terugvinden. Op deze manier is het eenvoudig te controleren wat er in het verleden is besteld en wanneer.



Bestellen

Advies en hulp bij kiezen
Wilt u advies bij uw keuze voor een van de Bellezi producten dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen om te bespreken welk product het beste bij u past. Onze specialisten staan dagelijks van 8:00 uur tot 23:00 uur klaar voor u om u van het beste advies te voorzien!

Bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen gaat het makkelijkste online. U kunt hiervoor inloggen en de gewenste producten selecteren. Na de bezorgopties gekozen te hebben kunt u afrekenen en zullen wij zo snel mogelijk aangeven wanneer u uw producten kan verwachten.

Bestelling wijzigen of annuleren
Indien u uw bestelling wilt wijzigen en u heeft nog niet afgerekend, dan is dat eenvoudig te realiseren op onze site in uw persoonlijke Bellezi omgeving. 
Indien u reeds heeft betaald, dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen zodat we snel en eenvoudig kunnen controleren wat de status van uw bestelling en deze alsnog aan te passen.

Voorraadstatus
Vrijwel alle producten, met uitzondering van de stoelhoezen, kunnen wij uit voorraad leveren. Mocht het niet op voorraad zijn dan nemen wij direct contact met u op om dit met u te bespreken en te overleggen of er ene alternatief product aangeboden kan worden.



Klantenservice

Contact
Wij zijn op diverse manieren te bereiken en staan graag voor u klaar om u verder te helpen. Dit kan telefonisch, per mail, facebook, Instagram of Whatsapp. Daarnaast spreken al onze medewerkers Nederlands, Duits en Engels.

Klachten
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service, dit is natuurlijk niet de bedoeling en we zouden u willen vragen om in dat geval telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we direct een oplossing kunnen bieden voor uw probleem. Telefonisch kunnen we u garanderen dat er direct een concrete oplossing komt. Per mail of social media kan het gebeuren dat een reactie iets langer duurt. 

Bereikbaarheid
Omdat we als geen ander begrijpen dat onze klanten erg druk zijn overdag, staan wij dagelijks (dus ook op zaterdag en zondag) voor u klaar om u te woord te staan. Telefonisch kunt u ons elke dag bereiken van 8:00 – 22:00 uur.



Contactopties

  • Bel +31 (0)74 3766351 (direct antwoord);
  • Stel je vraag op Facebook (Antwoord in 30 min);
  • Stuur een e-mail (Antwoord binnen 1 werkdag).

Loading...