FAQ Bellezi

  • Levering & installatie
  • Betalen
  • Bestellen
  • Klantenservice
<strong>FAQ Bellezi</strong>

Levering & installatie

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Vrijwel alle producten, met uitzondering van de stoelhoezen, zijn direct uit voorraad leverbaar. Ook alle getoonde behandelstoelen en wellnessbanken zijn direct leverbaar. De bezorging van de behandelstoelen en wellnessbanken zal in overleg met je ingepland worden. Indien noodzakelijk kunnen wij dezelfde dag nog leveren. Voor een 'same-day delivery' kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen, zodat wij alle details met jou af kunnen stemmen wat betreft de levering en installatie. De stoelhoezen zullen in veel gevallen op maat gemaakt worden en zullen uiterlijk veertien dagen na bestelling geleverd worden. Overige producten zullen na ontvangst van de betaling binnen één werkdag verstuurd worden.

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Bellezi geeft op alle behandelstoelen en banken vijf jaar fabrieksgarantie op de bekleding en de elektra. De eerste twee jaar ben je bij de behandelstoelen en banken ook gedekt met ons 24-uursservice-systeem, wat inhoudt dat als er problemen zijn met de stoel of bank, wij deze binnen 24 uur voor je op zullen lossen, zodat je altijd verder kan zonder dat je enige voorrijkosten betaalt. Overige producten zijn standaard voorzien van twee jaar garantie. Bij de behandelstoelen en massagebanken is het daarnaast mogelijk tot twee jaar garantie bij te kopen.

Pakket niet ontvangen, wat nu?

Pakketten worden bij Bellezi altijd aangetekend opgestuurd en na verzending ontvang je van ons een track-and-trace-code waarmee je het pakket kan traceren. Mocht je hier niet uitkomen, dan kun je het best contact opnemen met ons serviceteam, zodat we je kunnen assisteren bij het traceren van jouw producten.

Hebben jullie showroom modellen of outlet modellen?

Bellezi vernieuwt met enige regelmaat haar showroom en ruilt ook stoelen in. Daarom hebben we ook outlet modellen die tegen erg gunstige prijzen verkocht worden. Deze outlet modellen staan niet op de site, je kunt hiervoor het best contact opnemen met onze verkoopafdeling om te checken wat er beschikbaar is voor jouw budget.

Ruilen jullie stoelen in?

Wij ruilen zeker stoelen in. Ongeacht het model of merk zullen wij proberen een zo scherp mogelijke prijs te bieden voor de stoel. Stuur een foto van de stoel naar info@bellezi.com, geef daarbij aan in welk Bellezi-model je interesse hebt en we zullen contact opnemen om je een zo goed mogelijke aanbieding te geven.

Nemen jullie oude stoelen mee?

Wij kunnen de oude stoel kosteloos meenemen indien je dat wenst. We raden je wel aan om dit aan te geven bij het bestelling of om een bezorg afspraak te maken.

Tillen jullie de behandelstoelen en banken ook naar boven (of beneden)?

Bellezi plaatst de stoelen overal waar nodig. Echter kan het voorkomen dat de behandelstoel of bank niet in zijn geheel naar boven kan in verband met de afmetingen of het gewicht. In dat geval moeten we de stoel demonteren en ter plaatse installeren. We zijn dan wel genoodzaakt om hier extra kosten voor in rekening te brengen in verband met de extra tijd die we hiervoor moeten reserveren. Indien de stoel naar boven of beneden moet, raden wij aan om dit aan te geven bij de bezorgafspraak zodat we met jou kunnen overleggen of demontage noodzakelijk is.

Ik wil mijn product ruilen

Het is natuurlijk mogelijk dat het product niet geheel voldoet aan je wensen of eisen. In dat geval is het zeker mogelijk om het product te ruilen voor een ander Bellezi-product. We raden je aan om in dit geval zo snel mogelijk contact op te nemen met onze serviceafdeling, zodat wij naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Mijn product is defect geleverd

Indien het product defect is afgeleverd, kun je het best telefonisch of per mail contact met ons opnemen. We zullen dan zo snel mogelijk met een passende oplossing komen.

Mijn product is incompleet geleverd

Indien het product incompleet is afgeleverd, kun je het beste telefonisch of per mail contact met ons opnemen. We zullen dan zo snel mogelijk met een passende oplossing komen.

Betalen

Betaalmogelijkheden

Je kunt bij ons via diverse methodes betalen. Indien je hebt gekozen voor een levering door het bezorg team van Bellezi, dan kun je deze bij levering pinnen en is het ook mogelijk om bedragen onder € 10.000.- contant te voldoen.

Facturen

Bij elke bestelling ontvangt je als Bellezi-klant een factuur. Deze ontvang je zowel digitaal als bijgesloten bij de productlevering. Mocht je een factuur kwijt zijn of wil je deze digitaal ontvangen, neem dan contact op met onze serviceafdeling.

Bestellen

Advies en hulp nodig bij kiezen?

Wil je advies bij de keuze voor een van de Bellezi-producten dan kunt je te allen tijde contact met ons opnemen om te bespreken welk product het beste bij jou past. Onze specialisten staan dagelijks van 08:00 uur tot 22:00 uur voor je klaar om je van het beste advies te voorzien!

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen gaat het makkelijkst per mail of telefonisch. Onze verkopers zijn dagelijks bereikbaar van 08:00 tot 22:00 uur.

Bestelling wijzigen of annuleren

Indien je reeds betaald hebt, dan kunt je het best telefonisch contact met ons opnemen zodat we snel en eenvoudig kunnen controleren wat de status is van jouw bestelling en zodat we deze alsnog aan kunnen passen.

Voorraadstatus

Vrijwel alle producten, met uitzondering van de stoelhoezen, kunnen wij uit voorraad leveren. Mocht het product niet op voorraad zijn, dan nemen wij direct contact met je op om dit met je te bespreken en te overleggen of er een alternatief product aangeboden kan worden.

Klantenservice

Contact

Wij zijn op diverse manieren te bereiken en staan graag voor jou klaar om je verder te helpen. Dit kan telefonisch, per mail, Facebook, Instagram of WhatsApp. Daarnaast spreken al onze medewerkers Nederlands, Duits en Engels.

Klachten over een product?

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over onze producten of service. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we willen je vragen om in dat geval telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we direct een oplossing kunnen bieden voor het probleem. Telefonisch kunnen we je garanderen dat er direct een concrete oplossing komt. Per mail of sociale media kan het iets langer duren voordat je een antwoord krijgt.

Bereikbaarheid

Omdat we als geen ander begrijpen dat onze klanten erg druk zijn overdag, staan wij dagelijks (dus ook op zaterdag en zondag) voor je klaar om je te woord te staan. Telefonisch kun je ons elke dag bereiken van 08:00 – 22:00 uur.

Contactopties
  • Bel +31 (0)74 3766351 (direct antwoord).
  • Stel je vraag via Facebook (antwoord binnen 30 min).
  • Stuur een e-mail (antwoord binnen één werkdag).